@tmobile_webcare werkt chill

Ik heb vandaag mijn iPhone 3G simlock vrij gemaakt. Dit ging echter minder vlot dan ik had gehoopt. De dag nadat ik een nieuwe telefoon had gekocht heb ik direct telefonisch contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice. Voordat ik überhaupt iemand aan de lijn had was ik al 5 minuten verder. Vervolgens werd ik weer doorgeschakeld naar iemand die over het simlock vrijmaken ging. Uiteindelijk heb ik alle gegevens doorgegeven en werd mij beloofd dat ik een e-mail zou krijgen met de benodigde gegevens.

Na twee weken wachten had ik echter nog steeds geen e-mail binnen. Collega Pim Vellinga wees me er toen op dat je T-Mobile ook via Twitter kunt benaderen. Ze hebben een speciaal Twitter account voor al hun klanten en vragen. Dat was geen slecht idee, want binnen 2 dagen was het geregeld.

@remcotolsma op 28 september 2010
2 weken terug werd beloofd dat mijn simlock zou worden verwijderd, ik zou hier over gemaild worden, helaas nog niks binnen.

@remcotolsma op 28 september 2010
Toestel: Apple iPh-003 – IMEI-nummer: *************** – E-mailadres: info@remcotolsma.nl – Geboortedatum: **-**-**** – Postcode: **** **

@tmobile_webcare op 28 september 2010
Sorry, ik vergat om je 06-nummer te vragen. Kun je dat ook nog even sturen? ^AdW

@remcotolsma op 28 september 2010
Mijn 06-nummer is: 06 ********

@tmobile_webcare op 29 september 2010
Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de afdeling Simunlock. Zij informeren je zo spoedig mogelijk verder. ^AdW

@tmobile_webcare op 30 september 2010
Hallo Remco, de procedure en de simunlockcode worden vandaag via e-mail naar je toegestuurd. ^AdW

Direct na deze tweet kwam de e-mail met de iPhone simunlock procedure binnen rollen. Dus bel niet met de T-Mobile klantenservice, maar regel je zaken via Twitter! Dat gaat wel zo eenvoudig en snel :).

iPhone 3g simlock vrij dankzij @tmobile_webcare :).

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *